Langkau ke kandungan utama

Catatan

Tunjukkan catatan dari Disember 7, 2008

Datsun 1000

Retro.....
Ini adalah kerja terbaru yang di siapkan kami.Boleh tahan juga kereta ni Datsun 1000@Datsun sekolah memandu....Tuan empunya kereta memilih untuk menyalin baju kereta yang di warisi dari bapanya kepada warna maroon,kod warna (R35) pearl.Walaupun hanya cat bahagian luar sahaja,di sebab kan warna asal kereta ini pun dulu warna maroon juga ,tapi cat solid biasa,kali ni cat 2k pearl..jom tengok proses mengecat kereta ni..













Salam semua,ada sedikit perkara yang saya nak borak-borak kat sini....
mungkin sedikit sensitif bagi sesetengah orang,tapi sebenarnya normal....lumrah hidup.Sikap sesetengah orang kita 'warganegara melayu' terhadap orang kita juga,tapi tak semua orang macam ni.saya sendiri pun bukannya sempurna pun banyak salah silapnya.
Ramai orang cakap nak tengok anak bangsa melayu yang beragama islam maju dan berjaya dalam segala bidang....alangkah bagusnya begitu,tapi ada segelintir yang memperlecehkan juga,tak kira dalam apa bidang sekalipun.
Saya nak ambil satu contoh yang mudah,berkenaan kerja saya juga 'cat mengecat' .Selalu yang kita dengar,kalau nak buat cat bagus ko boleh pegi kedai ah seng..tak kisah lah,pilihan masing-masing bukan?.Sedangkan kedai orang kita yang boleh buat cat pun bersepah,kalau kedai mamat tak bagus cuba pergi kedai ali pula.Lagi satu tentang harga,kadang-kadang saya sendiri pun susah nak cakap macamana...aiyyoooo.
Seringkali kita membezakan kualiti k…
Assalamualaikum,jumpa lagi..........kita.
buat yang mengikuti blog ini,saya ucapkan ribuan terima kasih kerana luangkan masa ke sini.
Sedikit hebahan dari saya untuk anda semua.jika anda berdekatan kawasan ini saya boleh uruskan untuk ambil dan hantar kenderaan anda tanpa sebarang bayaran!! sungai buloh-damansara damai-sri damansara-subang-shah alam-saujana utama-desa coalfield-kepong-kl-cheras-puchong dan kawasan yang berdekatan.Dalam pada tu, perlu juga saya jelaskan di sini.tak semua tempat@ lorong saya tahu di kawasan yang di sebutkan,saya masih perlukan bantuan dari anda untuk ke lokasi tempat anda.tiada maksud lain saya sanggup ambil dan hantar kenderaan anda tanpa bayaran,sebabnya:1-sebolehnya saya juga nak mudahkan anda sendiri 2- saya hargai anda sebagai pelanggan saya.
pada saya,apa salahnya saya berbuat demikian...demi kebaikan bersama.
Hati-hati memandu semasa hujan......takut kena tanah runtuh .
welding.........................pasang side skirt vr4 wan kundang,siap tunggu lagi kat situ......potong/tukar fender wira,fuhhhh!!! boleh tahan,mencabar giler.







iswara,wira,neo