Langkau ke kandungan utama

Catatan

Tunjukkan catatan dari Jun 13, 2010

masa lapang ...

Asyik cerita pasal cat kereta jek...busan gak kadang-kadang..kali ni saya nak cerita pula tentang xtvt selepas abis kerja mengecat kat bengkel..kerja-kerja jgk..badan nak juga rehat..release tensen..selalunya saya & jamil akan ke kolam mancing @ tgk xtvt permotoran..x kesah la go-kart ke...drift ke..drag ke..auto show ke..dan  cari port mana nak soruu..
 kalau mancing tu..tak la jauh sgt kami pegi pun..slalunya kat tasik biru kundang..lepak ngan bro Najib 'pomen'..sebelah bengkel saya.beliau memang terrer dalam kerja-kerja menturbokan kereta pelanggan..opsss..jgn salah faham,bukan semata-mata kereta modifikasi je yang beliau buat,servis semua kereta pun ada..kalau datang area sg.buloh..boleh tanya .mana bengkel 'najib pomen'..tuu..yang dok buat turbo tu..boleh di katakan, orang boleh bg tau di manaa tempatnya.area sg.buloh la.apa-apa boleh servey dulu..dan.. dia ni memang kaki pancing yang agak 'tegar' jgk la..pancing kolam.
Rakan pancing..abg Ramli..bersama …