Langkau ke kandungan utama

Catatan

Tunjukkan catatan dari Februari 13, 2011

wira cat luar metalik

Paparan kali ini berkaitan baik pulih sebuah Proton Wira,datangnya dari putrajaya,Ucapan terima kasih saya dahulukan buat pemilik kereta ini ,sudi singgah ke bengkel untuk dapatkan perkhidmatan cat kereta beliau .    Zaasss..sedikit celoteh dari saya. Sekali tengok tak la banyak sangat kerosakan pada kereta ni..yang ketara pada permukaan atas,seperti bumbung.bonet depan & belakang..ye la ..dah lama berjemur panas/hujan..adat benda baharu..sampai masa akan rosak juga..manusia pun,mana ada yang kekal mudaaa..betul tak?    Bahagian lain..pintu sebelah kiri & lower panel ada kesan kemek.
Kalau di lihat..memang agak teruk pada bahagian ini.kerja2 menggosok perlu kesabaran yang agak tinggi. "gurau je..tapi kalau anda nak cuba gosok bonet macam ni boleh jugak.".untuk membuang cat lama pada bahagian tersebut..Ok la..
    Proses buka barang sedang berlangsung..
Kebetulan tuan empunya kereta ingin menukar semua set lampu lama depan/belakang kepada lampu baru..ambil semangat baru s…